MISSI JUTAWAN

Layari http://www.DanaNiaga2u.com/62050612 - 2016 adalah tahun kekayaan. Tahun melakar kejayaan. Tahun perlumbaan kesenangan. Hanya bermodalkan RM10, anda mungkin JUTAWAN. Jangan bertangguh LAYARI http://www.DanaNiaga2u.com/62050612

Rabu, 8 Ogos 2012

UPKO TIDAK AKAN TINGGALKAN BN --- Tan Sri Dompok


DOMPOK
PUTRAJAYA (Malaysia): Presiden Pertubuhan Pasokmomogun Kadazandusun Murut Bersatu (Upko), Tan Sri Benard Dompok memberitahu dalam satu majlis rasmi kerajaan, bahawa tidak akan ada anggota parti itu yang keluar daripada kerajaan Barisan Nasional (BN) selepas Datuk Wilfred Bumburing.
   Bumburing merupakan timbalan presiden Upko, yang mengambil masa hampir setahun untuk menimbang keputusan untuk keluar daripada BN.
   “Sekarang perkara itu telah berlaku dan saya yakin tidak ada lagi MP (anggota parlimen) dan Adun (Anggota Dewan Undangan Negeri) yang akan keluar parti,” katanya kepada pengamal media di Putrajaya, selepas majlis sambutan hari kebangsaan kementeriannya.
   Ketika khabar angin disebarkan begitu jelas bahawa Upko kemungkinan akan mengambil tindakan mengejut untuk mengucapkan selamat tinggal kepada BN, Dompok yang merupakan Menteri Perusahan Perladangan dan Komoditi menegaskan pada khamis minggu lalu;
   “Kami fikir BN yang mampu berikan apa yang kami mahu,”.
   Beliau turut memberitahu bahawa Upko tidak akan keluar daripada gabungan Barisan Nasional.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan