MISSI JUTAWAN

Layari http://www.DanaNiaga2u.com/62050612 - 2016 adalah tahun kekayaan. Tahun melakar kejayaan. Tahun perlumbaan kesenangan. Hanya bermodalkan RM10, anda mungkin JUTAWAN. Jangan bertangguh LAYARI http://www.DanaNiaga2u.com/62050612

Khamis, 13 Februari 2014

PTI FILIPINA CUBA SERANG POLIS CEDERA DITEMBAK

KINABATANGAN (Sabah, Malaysia) 13 Feb -- Seorang lelaki warga Filipina cedera ditembak selepas cuba menyerang anggota polis yang cuba menahannya di kawasan Hutan Simpan Sempadan Ladang Melabau di sini semalam.Ketua Polis Daerah Kinabatangan DSP Martin Lugu berkata lelaki berusia 40 tahun itu tidak memiliki dokumen pengenalan diri.
   Katanya dalam kejadian kira-kira pukul 5.30 petang, sedas tembakan ke udara dilepaskan mengarahkan lelaki itu menyerah diri tetapi dia enggan, sebaliknya bertindak agresif cuba menyerang anggota polis menggunakan sebilah parang dan sebatang kayu menyerupai pisau.
   "Sedas tembakan dilepaskan kepada lelaki itu dan mengenai kaki kiri. Dia kini menerima rawatan di Hospital Duchess of Kent Sandakan dan dilaporkan dalam keadaan stabil," kata Martin ketika dihubungi Bernama Khamis.
   Beliau berkata anggota polis bertindak melepaskan tembakan ke arah lelaki itu untuk mempertahankan diri.
   Martin berkata sebelum itu, polis menerima laporan daripada orang awam tentang seorang lelaki yang dalam keadaan mencurigakan berkeliaran di ladang tersebut dan meminta makanan daripada pekerja ladang.

   Lelaki itu akan ditahan untuk tindakan lanjut selepas pulih daripada kecederaan, katanya. -- Bernama.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan