MISSI JUTAWAN

Layari http://www.DanaNiaga2u.com/62050612 - 2016 adalah tahun kekayaan. Tahun melakar kejayaan. Tahun perlumbaan kesenangan. Hanya bermodalkan RM10, anda mungkin JUTAWAN. Jangan bertangguh LAYARI http://www.DanaNiaga2u.com/62050612

Selasa, 16 Oktober 2012

BORNEO DIGEST DAN SAMA FM CIPTA SEJARAH


KENINGAU (Sabah, Malaysia): Borneo Digest maju setapak dengan pemasangan radio atas talian – SAMAFM yang diterajui sepenuhnya oleh anak-anak Sabah.
   Bermula pada Ahad, pembaca Borneo Digest di seluruh dunia boleh mengakses berita, sambil berhibur dengan lagu-lagu antarabangsa, Melayu, Bajau, Dusun, Murut hatta lagu-lagu pop daripada asia barat yang diputarkan oleh juruhebah-juruhebah SamaFm.
   Sudah tentu berita ini satu kejutan yang merupakan kejayaan besar anak-anak Sabah dalam menapakkan diri ke persada dunia.
   Siapa bilang generasi Dusun, Bajau dan Murut tidak mampu bersaing di pentas global? Jawapannya, kejayaan ini adalah bukti bahawa orang tempatan mampu bersaing dengan bangsa-bangsa yang sudah jauh menikmati kejayaan.
   Borneo Digest dan SamaFm merupakan gabungan kejayaan anak tempatan Sabah,  yang mendapat pengiktirafan dunia melalui rekod pengunjung yang tertinggi hanya dalam tempoh yang singkat.
   Warga kerja Borneo Digest dan SamaFm mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada semua pembaca dan pendengar, dan anda adalah diantaranya pendorong kami untuk terus dikenali oleh warga dunia. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan