MISSI JUTAWAN

Layari http://www.DanaNiaga2u.com/62050612 - 2016 adalah tahun kekayaan. Tahun melakar kejayaan. Tahun perlumbaan kesenangan. Hanya bermodalkan RM10, anda mungkin JUTAWAN. Jangan bertangguh LAYARI http://www.DanaNiaga2u.com/62050612

Ahad, 14 Oktober 2012

TAWAU FOUR WHEEL DRIVE SABAH DIDAFTAR

HANIFF TERIMA SIJIL PENDAFTARAN TFWDS

TAWAU: Pendaftara Tawau Four Wheel Drive Sabah (TFWDS) yang dianggotai oleh jaguh-jaguh sukan lasak pacuan empat roda Sabah diluluskan, demikian pengumuman rasmi kelab itu kepada akhbar ini pada Ahad.
   “Kami telah menerima Sijil pendaftaran daripada ROS,” jelas pengerusi kelab itu, Haniff Bin Ahid.
   Haniff merupakan Naib Juara Cabaran 4 X 4 Tenom pada pertengahan tahun ini, selain telah menyertai banyak kejohanan berperstij yang dianjurkan di Sabah dan kebangsaan.
   Kelab itu ditubuhkan pada 21 September lepas dengan keahlian seramai 30 orang yang kesemuanya pernah mencatatkan rekod terbaik dalam sukan lasak pacuan empat roda.
   Susunan kepimpinan kelab itu terdiri daripada Lee Tai Shiong sebagai Timbalan Pengerusi,
Setiausaha kelab itu ialah Wong Fook Sang, Penolong Setiausaha Mus Wanir Bin Zainal, Joel Salazar dipilih sebagai Bendahari dan seramai tujuh orang ahli jawatankuasa.
   Sebelum ini Tawau diantara penjana kelahiran ramai ahli sukan lasak pacuan empat roda di negeri ini, yang kebanyakanya bernaung dengan kelab-kelab yang sedia ada.
KENDERAAN KERAMAT KELAB TFWDS
   Dengan kewujudan kelab itu menurut Haniff, sukan yang amat popular itu mampu mengambit lebih ramai jaguh-jaguh pacuan empat roda bakal dilahirkan.
   “Sasaran kami ialah pertandingan bertaraf dunia,” katanya.
   Matlamat kelab itu ialah mempromosi, mengembang dan memperluaskan bidang / aktiviti sukan rekreasi bermotor pacuan empat roda, selain memertabatkan Tawan dan Negeri Sabah di peta sukan dunia.
   “Kami begitu optimis untuk mencapai impian ini,” jelasnya dan menambah, keutamaan kelab itu ialah memperkasakan perpaduan dikalangan ahli dan komuniti setempat.
AHLI TFWDS MENGABADIKAN GAMBAR KENANGAN
   Mengenai program pertama kelab itu, pengerusi itu memberitahu bahawa mereka telah bersedia untuk menganjurkan Tawau End of the Year 4x4 Challenge 2012, yang akan diadakan selama tiga hari bermula pada 14 hingga 16 Disember ini.
   Kejohanan kategori amatur dua dan empat pintu itu terbuka kepada seluruh peminat sukan dalam negeri, Wilayah Persekutuan Labuan, Sarawak dan Negara jiran Brunai Darussalam.
   Penyertaan daripada Negara-negara luar yang lain juga adalah dialu-alukan.
   Kelab itu terbuka kepada sesiapa yang berminat untuk menjadi ahli, dan mereka boleh menghubungi Haniff melalui talian 019-8698638 atau Wong Fook Sang melalui talian 019-8697799.
   Aktiviti kelab itu turut boleh dilawati melalui laman sesawang facebook melalui alamat – tawaufourwheel.driveclubsabah.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan