MISSI JUTAWAN

Layari http://www.DanaNiaga2u.com/62050612 - 2016 adalah tahun kekayaan. Tahun melakar kejayaan. Tahun perlumbaan kesenangan. Hanya bermodalkan RM10, anda mungkin JUTAWAN. Jangan bertangguh LAYARI http://www.DanaNiaga2u.com/62050612

Jumaat, 19 Julai 2013

ALYAH ENGGAN ULAS HUBUNGAN DENGAN DATUK RAMLI MS

PENYANYI popular Alyah, 30, menepis dakwaan gosip bahawa dirinya sudah pun berkahwin dengan mengambil tindakan enggan memberi komen mengenai isu bertunang dan berkahwin lagi.
ALYAH
"Saya tidak mahu komen isu bertunang atau kahwin lagi. Memang kami sudah lama berkawan rapat. Namun, untuk melangkah ke fasa seterusnya belum lagi kerana kami dalam proses mengenali hati budi. Insya-Allah, jika sampai masa sesuai nanti, saya umumkan berita baik itu kepada pihak media dan peminat," kata pelantun lagu "Kisah Hati" itu.


Terdahulu, menurut sebuah portal hiburan, Alyah atau nama sebenarnya Norhasliah Abu Hassan didakwa berkahwin secara rahsia dengan pengarah muzik terkenal, Datuk Ramli MS selepas kepulangan penyanyi itu dari menunaikan ibadat umrah. Malah, pasangan ini juga dikatakan sudah tinggal bersama di Bandar Kinrara, Puchong selepeas mendirikan rumah tangga.
Jika sebelum ini Alyah lebih terbuka berbicara hal peribadi, namun kini dia mengatakan akan lebih berhati-hati dalam memberi komen mengenai isu ini selepas gosip tersebut tersebar kerana dia adalah seorang wanita dan percaya pada jodoh yang telah ditetapkan.
"Saya juga tidak mahu cakap ya atau tidak isu tunang atau kahwin lagi kerana bimbang ia melukakan hati keluarga kedua-dua belah pihak. Apatah lagi, keadaan ibu saya juga kurang sihat kerana menghidap penyakit jantung. Terus terang kerana dikaitkan dengan isu dan pelbagai kontroversi, kerjaya seni saya turut merosot.
"Justeru, saya harap semua pihak memahami keadaan saya sekarang," kata Alyah.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan