MISSI JUTAWAN

Layari http://www.DanaNiaga2u.com/62050612 - 2016 adalah tahun kekayaan. Tahun melakar kejayaan. Tahun perlumbaan kesenangan. Hanya bermodalkan RM10, anda mungkin JUTAWAN. Jangan bertangguh LAYARI http://www.DanaNiaga2u.com/62050612

Rabu, 14 Mac 2012

AKTIVIS UBF KEMBALI KEPANGKUAN BN

BARISAN NASIONAL (BN)
SOOK (Sabah, Malaysia): Sekurang-kurangnya 300 aktivis UBF (United Borneo Front) bertindak keluar daripada perjuangan NGo itu, dan kembali kepangkuan Barisan Nasional (BN).
   Kebanyakan aktivis itu merupakan kakitangan kerajaan, dan menyatakan kekesalan kerana terlibat dalam perjuangan NGo tersebut.
   "Kami tidak bersetuju apabila UBF dijadikan alat politik kepada STAR," jelas jurucakap aktivis itu yang mahu namanya dirashiakan.

13 ulasan:

  1. Tak sangka betul ada sebanyak 300 orang aktivis daripada UBF ini kembali ke pakuan BN, nampaknya Jeffrey telah silap kerana menggunakan UBF ini untuk mem-politikkan STAR.

    BalasPadam
  2. Mungkin UBF ini sudah mula hilang arah perjuangan apabila dipolitikkan demi menarik pengundi.

    BalasPadam
  3. mengelikan lah sikawan ini,dia adalah kakitangan kerajaan mana mungkin boleh terpengaruh dengan Parti Politik terutamanya STAR yang belum terbukti kekuatannya dan hala tujunya ,saya rasalah kan aktivis ini berangan-angan mahu jadi calun di Nabawan atau sook tapi tidak boleh maju sebab hanya mempunyai sijil SRP zaman usno dan kerja tukang ambil surat di pejabat pos saja sedangkan ahli STAR di Pendalaman terdiri dari yang berkelulusan,paling kecil Diploma dari U.

    BalasPadam
  4. Its their choice to go back to BN. This shows that their loyal towards BN was never gone but only lost.

    BalasPadam
  5. STAR shouldn't had use UBF as a political tool.UBF is suppose to be a non governmental organization.

    BalasPadam
  6. UBF bukanlah sebuah badan politik tapi sikap Jeffrey yang menggunakan UBF untuk kepentingan politiknya adalah tidak wajar. nampaknya ramai mula sedar bahawa BN adalah pilihan terbaik untuk mereka.

    BalasPadam
  7. memang pun UBF menjadi alat politik kepada Star...kan presidennya adalah orang yang sama..

    BalasPadam
  8. UBF selaku sebuah NGO tidak patut diseret dalam politik...

    BalasPadam
  9. Keluar masuk, masuk keluar... hhmmmm, mcm siuk juga tu:P

    BalasPadam
  10. Kalau berterusan mcm ni, entah mampu ka tak pembangkang rampas kedudukan BN???

    BalasPadam
  11. Lepas ni kita tengok pula ahli mana lagi yang akan keluar. hihihi

    BalasPadam
  12. ingatkan keaktifan UBF/STAR sejak kebelakangan ini bolehlah dapat sokongan luar biasa dikalangan penduduk Sabah.. rupa2nya ada juga ahli2 mereka yang tidak puas hati..

    BalasPadam
  13. kewujudan UBF dan STAR hanya untuk memperjuangan kepentingan Jeffrey..

    BalasPadam